Monday, August 3, 2009

Vaimude väljakutsumine





Märgiks siis ära mõne kasuliku "reegli". Need on lihtsalt igalt poolt kokku nopitud ettevaatuseks.
1. Viisakus
2. Ei oleks soovitatav naerda
3. Roppusi öelda
4. Küsida midagi isikliku ilma tema
5. Kui on peeglitega tegemist. Mitte mingil juhul neid katki teha, purustada, katta millegiga, pikali panna.
6. Ei tohi esitada lollakaid küsimudi. (nt. kas sa pihku ka peksad?)
7. Ära saatmisel olla viisakas.
8. Peale ära saatmist kontrollida, et kas on läinud.
9. Hoiduda kõige halvaendelise kutsumist. (nt. saatan, djinn, igasugused oletatavad deemonid... kui muidugi keegi, kes on võimeline välja kutsuma ja on meeletu adrenaliini või -lolluse otsingul. See on teie teha, kas tahate).

Siin siis järgnevad väljakutsumise meetodid mida olen kokku kogunud.


Bloody Mary ver. 1:
Paned enda ette küünla ja peegli, ja taha paned ka küünla,ja siis lausud 5 korda: Bloody Mary,Tule välja,tõmba minult süda välja.


Esimene:

1. Võta mingi suurem paberi leht
2. Joonista sinna peale ring
3. Ringi üles tähestik alla numbrid ja vist oli vasakule "ei" ja paremale "jah"
4. Tee ringi keskele auk
5. (Hea oleks kui seltskonnas on pikkade juustega inimene, kui ei ole sobib ka niit)
Seo niit/juuksekarv nõela külge
6. Aseta nõel auku ja lase rippuma (juuksekarva puhul peaks hoidja olema juuksekarva omanik)
7. Kutsu vaimu (a la "nimi" tule siia...ma usun, et ka lihtsalt "kas sa oled siin" peaks toimima)
8. Hakka aga küsima
9. Ära saatmiseks peaks siis küsima "kas sa lähed ära"
10. Kui vastab "ei" siis on ilmselt s*tasti


Teine:

1.on vaja inimet/inimesi kellel on suur bioenergia...
2.küünalt
3.paberit/alust millel on tähestik ja "Jah ja EI"
4.taldrikut


Kolmas:

vöta taldrik tee see küünla kohal kuumaks/tahmaseks, ütle taldrikut ülespidi hoides vaimu nime ja
palu tal taldriku alla tulla, keera taldrik tagurpidi paberile/alusele, köik kohal
viibijad asetavad näpu taldrikule...siis küsib nn juht, kas vaim on kohal (olenevalt vaimust
soovitan olla aupaklik) ja siis ülejäänud küsimused..ära saatmine palud vaimult :
"mine tagsi sinna kust saabusid" ja tösta taldrik üles...

mu II retsept (et välja kutsuda Kurat (möeldud ühele inimese)
1.on vaja kahte peeglt (ühesuurust)
2.küünalt ( see asetada nende peeglite vahele)
...
paned küünal pölema ja ütled valju häälega kurat, kurat, kurat...
siis vaatad ühte/mölemasse peeglisse ja tekib nn tunnel ja siis sa hakkad nägema kuradi kujutist
.enne kui kurat tulla jöuab soovitadń peeglid kokku panna- siis ei pääse ta meie maailma...
nim. sellel viisil ei saa tagasi saata ops:


Neljas:
(ERISTI OHTLIK!!!)

Valge daami välja kutsumine

kõigepealt...
1)vaadake et toas ei olex ühtegi musta asja kui on siis katke see valgega kinni(linaga rätiguga jms...)
2)siis muretsege üks laud ja et seal ääres oleks ka toole ni palju kui neid kes tahavad koos kutsuda ja asetage need kõik üksteise kõrvale (toolid)
3)võtke üx peegel see või olla ka tavaline laua peegel ühesõnaga ükskõik milline.ning vaadake et see oleks klaasi pealt natuke tahmane (seda saab teha küünlaga kui hoiad küünla natuke aega vastu peeglit.)ja asetage peegel laua otsa peelgliklaas teie näo poole suunatud.
4)leidke 2 küünalt hea oleks kui need oleks tavalised valged mitte mingid teeküünlad ega kuskil topsi ega klaasi sees vaid lihtsalt täitsa tavalised pulga kujuga valget värvi.ja pange need 2 küünalt kohe peegli vastu nimodi et peegel jääb kõige taha ja siis tulevad 2 küünalt.
5)siis pange veel lauale kaks roosi üks üte laua otsa teine teise laua otsa peale peeglit ja küünalt (roosid võiksid olla valged aga kui ei ole võtta siis võib proovida ka punastega aga siis pole asi nii kindel. kas ta tuleb välja)
6)nüüd istuge kõik nende toolide peale ja saatke üks ka lambi lüliti juurde igaks juhuks sest kui te pärast kardate siis teil enam pääsu pole.
7)kui nüüd on kõik mugavasti paigas siis süüdake küünlad võtke käest kinni(väljaarvatud see kes on lambi lüliti juures sest tema ei saa ju teistega käest kinni hoida)ja lausuge kolm korda valge daam tule välja me tahame sind näha me tulime rahus. seda peate ütlema aeglaselt ja rahulikult muidu võib midagi halvasti juhtuda) siis oodake natuke ja vaadake toas ringi sest iga ühele peaks ilmuma valge daam erinevast kohast mõnele pistikust mõnele võibolla kardina tagant jne...
kui kõik näevad peaks hakkama aknast tulma valgeid liblikaid üleni jäete te nende sisse ja edasi ma praegu ei räägi mis vel juhtub muidu ple põnev juu. aga valge daami väljatulemuise ajal ei tohi ka midagi rääkida sest muidu tapab ta ühe teist.või ka kõik. aga kohe kui juhtub midagi kahtlast öelge lambilüliti lülita ennast sisse ja see kes on lambi lüliti juures peab panema ruttu tule põlema siis ei juhtu ka midagi sest siis läheb vaim kohe välja.
8)tagasi saatmiseks polegi selle vaimu puhul muud vaja kui ainult panna tuli sellel põlema kes lambi lüliti juures.
9)valge daamiga saab ka juttu rääkida kui liblikad lendavad taas aknast välja siis küsige midagi valge daami käest aga ärge kunagi lausuge kuidas sa surid muidu tapab ta selle kes küsis küsida võib ükskõik mida näiteks kui sa oled siin siis valgusta akent ntx jne )

NB:ärge hakkake naerma muidu tapab ta teid,kui esimest korda kolme korra peale(valge daam tule välja me tahame sind näha me tulime rahus)
ei tule ta välja siis pange tuli põlema kustutage küünlad oodake natuke, süüdake uuesti küünlad pange tuli kustu ja lausuge väljakutsuis sõnu viis korda. aga kui siis ka ei tule olete midagi valesti teinud.


Viies:

Saatana väljakutsumine..

Saatana väljautsumiseks ei ole vaja muud teha kui:
1)joonistage peeglile punase markeriga trepp.
2)pange küünlad põlema kuni 3 küünalt.
3)katke kõik valged asjad musta või punase rätiguga või linaga.
4)istuge ringi küünalde ümber ja süüdake küünlad.
5)lausuge viis korda saatan saataan me oleme su käsilased me tulime siia et sind näha
6) nüüd peax saatan tulema treppi mööda alla mis te peeglile joonistasite
7)saatanaga ei või te iial rääkida headest asjadest nagu kaitseinglid jms..
8)saatana tagasi saatmiseks ütelge kõik koos me oleme su käsilased me saime targemaks me anname sulle rahu (seda 3 korda.)

NB:ärge enne kutsuge saatanat välja kui olete kindlad et keegi teist ei karda sest temaga tuleb olla kannatlik ja temaga on tegu rohkem kui mõne teise vaimuga . Sest käivad kuulujutd et kord olevat kolm tüdruklut teda kutsunud ja siis hakkas üks neist kartma ja läx kappi peitu ja kui pärast läxid kaks tüdrukut teda vaatama oli too tüdruk surnud.niiet saatan on ainult julgete värk.


Kuues:

On vaja: küünalt, A3 paberit, teetaldrikut, pliiatsit
1) kirjutan paberile ringi tähestiku ning numbrid
2) paberi keskele (ringi keskele) kirjutan JAH / EI
3) teen küünlaleegis taldriku alumise osa kuumaks (laua poolne osa ) ja panen sinna ka natuke küünlarasva
4) panen taldriku valet pidi paberile
5) panen enda sõrme otsad taldriku peale, kuid hoian õrnalt peal, et ikka taldrik saaks liikuda
6) Hakkan ütlema: "Kallis vaim, palun tule välja" ja koguaeg kordan seda, kui tunnen, et taldrikusse tuleb energia ning taldrik hakkab liikuma.
7) esimene soovitatav küsimus oleks: "Kas sa oled nõus mu mõndadele küsimustele vastama?"
8) ja siis hakka küsimustele vastama

NB! Mina siis tegin nii, et kui lõpetasin vaimu nn tülitamise, siis ma tegin taldriku katki ning viskasin või matsin maasse, sest ma olen väga tundlik nende asjade pärast!On vaja: küünalt, A3 paberit, teetaldrikut, pliiatsit


Seitsmes:

me kutsusime tavaliselt nii välja et läksime pimedasse kohta (nt.saun)võtsime kuldsõrmuse niidi küünla ja vett täis klaasi .panime küünla põlema ja riputasime sõrmuse niidi otsa ,teine niidi ots läheb ühe väljakutsuja näppu otsa . tuleb kasta sõrmus vett täis klaasi siis välja tõsta ja küsida kas seal on kedagi kes tahaks rääkida kui sõrmus hakkab ringe tegema siis on vastus jah kui hakkab edasi tagasi kõikuma siis on vastus ei .. ei tohi naerda karjuda ja peeglid tuleb tagurpidi keerata (kõik mis majas on )
ära saatmine on lihtne .. ütled et me läheme nüüd ära ja küsid kas ta läheks ka ära seni tuleb küsida kuni ta vastab jah . karta ei tasu sest see ei meeldi vaimudele .
ja see jutt et valget daami ei tohi välja kutsuda on vle temaga tuleb lihtsalt ettevaatlikult käituda nt.kui ta välja kutsud siis kõigepealt küsi kas ta on su peale vihane (see ei loe et sa talle midagi teinud pole )kui ta ütleb jah siis palu vabandust ja vaata kas ta võtab vabanduse vastu .ütle alati ette lugupeetud ja ole viisakas siis ta ei tee midagi . NB saada alati vaim ära muidu võib juhtuda hirmsaid asju .!!!!!


Kaheksas:

See käib nii, et peab valgele paberilehele joonistama 10 astet. Igaüka 1x1 cm ja siis küünla pälema panema. Siis hakkas mingi naise kujutis trepist üles liikuma. Ja siis kui ta oli 8 astmel kustutasime küünla ära ja viskasime paberilehe ahju, sest kui Valge Daam jõuab 10 astmele võib ta kedagi ära kägistada...


Üheksas:

ma tean ise seda valge daami asja aga teist moodi
See käib nii et lähed vetsu, loed nii mitmes keeles kümmneni (tuli on kustus) uks on lukus ja siis ta peaks tulema.
Ise pole proovind aga sõbranna rääkis.
Ma olen vaimult ka küsind aga see oli mingi jama. Tee mingi pildi mis sinu arust näeb välja nagu vaim ja teed sellele tähe ümber. Siis kirjutad ringi kujuliselt kõrvale tähestiku ja siis peaksid NT. kaelakeega tähtedel keerutama ka kui see näiteks mingi tähe juures keerlema või tõmblema siis see täht on õige ja nii edasi. Aga ma ei tea isegi kas küsimust on vaja öelda kõvasti või vaikselt. Seda ma olen proovind aga ei tuld välja.


Kümnes:

PS: valget vaimu kutsutakse nii:süüta küünal, mine vähemalt nelja sõbraga ja küünlaga pimedasse tuppa,pane küünal maha, istuge ringis küünla ümber ja pange silmad kinni.
kutsudes hüüdke "valge vaim tule välja!" kui laest hakkab krohvi kukkuma või voodi nagisema või kui on kuulda koputamist siis on vaim toas.
Tagasi saates istuse küünla ümber ja ütelge "valge vaim mine koju!"
--------------------------------------
Järgnev kommentaar eelnevale nimistusele:
„1: See vast on kõige populaarsem üldse kogu rahva seas. Samuti see on see, mida ma ise kõige rohkem kasutanud olen.
2, 3, 6: Nende puhul soovitaksin kogemuse põhjal, et kasutada taldriku asemel kerget klaasi tagurpidi asetatuna. Kuna nõrgema energiaga hingedel on siis kah parem kontakti saada. Liikumine on samuti palju sujuvam ja kergem. Samuti olen täheldanud, et see iga ühe käes ei tööta. Kuna see ikkagi tundub vajavat päris palju energia suunamist ja muud sellist. Samuti ühe inimese käes ei tundu see samuti töötavat.
3. Retsept: Peeglite kinni panemise kohaselt olen minu kõrvade vahele jäänud midagi, et nende kinni katmine või midagi muud nendega tegemine ei eemalda muret. Heal juhul saad ainult natukeseks vaikust. Sellisel viisil kutsumisel kasutatud peeglite purustamine oleks vast kõige hullem asi mida teha saab. Seda siis mitte selle 7 aastat ebaõnne teemalt. Et väidetavalt, siis on purustaja elulõng väga lühike.
Olen kuulnud selliseid lugusid, et keegi olevat nii teinud, oli näinud midagi sealt ja paanikas kinni katnud, kaasa võtnud, metsa puruks visanud, ja nädal hiljem leiti selle isiku laib sealt. Surma põhjus teadmata. Kuigi jah, see tundub rohkem linnalegend, kui midagi tõepärast.
4: Kuulduste kohaselt on see suhteliselt populaarne praeguste noorte seas. Samat asja olen ise proovind, kuid ei täitnud viimset kui ühte punkti. Kontakti sai, kuid sealt tuli vastu üks suhteliselt paha loomuga hing, ja tema väitel oli ta Arbuja.
5: Olen kuulnud seda meetodit, kuid ei ole proovinud, ja ei oska kommenteerida samuti.
7, 8, 9: Esimest korda lugesin seda moodust, seega jällegi kommentaar puudub.
10: Paistab väga populaarne meedias olevat. Et see oleks effektiivne, oleks vaja kedagi, kes on kogenud hingede maailma teemalt ja kedagi kes oskaks sellist asja nagu Channeling. Kanaldamine siis eesti keeles, kui ma nüüd ei eksi.“
On vaja kindlasti ühte inimest, kellel oleks siis kunsti annet, või midagi samasid oskusi haldab.
Panna küünal lauale. Värvil eriti vahet minu teada ei ole, kuid valge oleks parem, aga väidetavalt punane annab paremat kontakti.
Meisterdada küünla rasvast selline tila sarnane asi sinna küünla leegi juurde. Et sisi jääb selline kõrgem osa, nagu osutiks.
Siis kontakteeruda tavalisel viisil ja vari mis lauale tekib sellest osutist peaks kirjutama lauale vastused ja jutu.
Seda on muidugi vägagi raske lugeda. Ja tundub kudagi väga kahtlane moodus. Olen proovinud. Midagi nagu saab, kuid see võib vägagi vabalt olla lihtsalt kujutlusvõime, mis neid tekste sealt varjust välja nopib.


Üheteiskõmnes:

Võtsime kaks paberit . Ühele kirjutasime vaimu nime ja perekonnanime .
Teisele ei kirjutanud midagi . Võtsime punase vildika kätte . [kirjutusvahend peab oleme kindlalt punane . küll aga ei pea olema vildikas , võib-ollapastakas jms . ]
Panime silmad kinni , üsnagi rahulikult ja aglaselt ütlesime kolm korda tema ees-ja perekonnanaime. Ootasime vaikselt ja küsisime kas oled siin. Käsi hakkas ise liikuma ja lugesime kokku sealt jah . hakkasime küsima küsimusi .
Sõber rääkis kuidas ta kutsus keldris välja rohelisi silmi. Pani küünla põlema ja hakkas korrutama järjest rohelised silmad tulge välja.Ja mingi aja pärast tekkisid keldri seinale rohelised silmad.
Kui nailon sokk põlema panna, ja sellega kõikides toa nurkedes ära käia, siis pidavat ka esiisad välja tulema.
Tuleb täiskuuööl minna jällegi surnuaeda. See kord tuleb kaasa võtta ainult üks küünal v. latern. Tuleb kükitada v. põlvitada hauale, hoides küünalt v. laternat käes, ning hakata surnut vaikselt kutsuma. Kindlaid sõnu paika pole pandud. Ära on mänrgitud, et tuleb kasutada igas lauses ütena koolnu nime.
Raskemaks teeb selle viisi eelmisest see, et vaim võtab osa väljakutsuja energiast ilmutamiseks. See osa energia on aga väga suur.


Kaheteiskümnes:
Mu sõber ütles mulle , et on võimalik musta kätt välja kutsuda ja see läheb aind siis ära kui sa selle poti ässa kätte saad.

Selleks läheb vaja:
1. Potiässa
2. Kahte küünalt
3. Jeesuse pilti
4. Peeglit

Sa pead täiskuul täpselt kell 23:00 peegli taha panema potiässa ja peegli ülevale jeesuse pildi. Siis pead panema küünlad põlema. Ja siis täpselt kell 00:00 pead minema peegli juurde ja seal peaks olema must käsi.
Me kutsusime tavaliselt nii välja et läksime pimedasse kohta (nt.saun)võtsime kuldsõrmuse niidi küünla ja vett täis klaasi .panime küünla põlema ja riputasime sõrmuse niidi otsa ,teine niidi ots läheb ühe väljakutsuja näppu otsa . tuleb kasta sõrmus vett täis klaasi siis välja tõsta ja küsida kas seal on kedagi kes tahaks rääkida kui sõrmus hakkab ringe tegema siis on vastus jah kui hakkab edasi tagasi kõikuma siis on vastus ei .. ei tohi naerda karjuda ja peeglid tuleb tagurpidi keerata (kõik mis majas on )
ära saatmine on lihtne .. ütled et me läheme nüüd ära ja küsid kas ta läheks ka ära seni tuleb küsida kuni ta vastab jah . karta ei tasu sest see ei meeldi vaimudele.


Kolmeteiskümnes:

mina olen kutsunud nii:
võtad suht suure kinkepaberi. pöörad selle tagumise valge poole peale. ülesse poole kirjutad tähestiku ja alla numbrid (1,2,3,4,5,6,7,,8,9,0). keskele joonistad taldriku järgi ringi. ja vhet pole kumb kummale poole aga ühele poole ringi kirjutad jah ja teisele poole ei. ülesse võibolla ja alla hoiatus. vabale ruumile võib ise midagi lisada nt smaile. taldrik peaks olema väike ja soovitavalt portselanist see see on kerhe materjal. siis tuleb võtta küünlad. igale kutsujale 1 küünale + 1 küünal vaimule. esimesena süüta vaimu küünal, samal ajal öeldes ``see on vaimu küünal``. seejärel hakka süütama teiste kutsujate künlaid, samal ajal öeldes kelle küünal see on. kutsujate künla peab süütama vaimu küünlast.. siis asetage oma 2 või 1 näppu õrnalt taldrikule. alustuseks küsige et kui keegi on siin taldriku all siis liigu jah peale. ja kui kohe ei liigu siis võib mitu korda küsida. kui midagi ei juhtu võib rohkem sõrmi panna taldrikule. alguses liigub taldrik suht aeglaselt. ja kui sa tahad teatud inimesega rääkida siis küsi nt kas ma saaksin rääkida leinsteiniga vms. vaimudega ei tohi rääkita surmast ja soovitavalt ka jumalast. kutsumise ajal ei tohi kanda kaelas risti.kui tahad kätt ära võtta siis peab vaimult luba küsima. kutsumise ajal ei tohi ka taldrikut ümber pöörata sest siis tulevad vaim(ud) välja ja ei saa tagasi minna. ära saatmine: ma täpselt ei tea kuidas see käib aga tuleks öelda head aega või et lahku ja meie lahkume või et me lõpetame. pärast tuleks igaks juhuks kontrollida nende lahkumist küsides kas siin taldriku all on veel keegi.


Neljateiskümnes:

Esimesel korral kui ma kutsusin vaimu välja ma küll kartsin kuid mul oli kindel siht. Esimesel korral ma kutsusin vaimu välja nn. leiva süsteemiga. Tegin kõik nagu seal oli kirjutatud. Puhastasin toa, tegin leiva (tuli küll natukene kõrbenud..) ja kutsusin vaimu kes ei lasknud mul õõsel magada. Kui vaim teavitas leiva liigutamisegaa, et ta on kohal siis küsisin ta käest, et mida ta soovib minust. Tema vastas seepeale "ma soovin sult teenet, valva minu hauda metsas kus on linnupesa" (Kui käisin nädal varem seal jooksmas siis nägin ühte käest lastud hauda). Ma lubasin talle, et ma valvan ta hauda ja nii ma ka tegingi. Tegin haua korda, viin sinna iga kuu linni ja alati kui ma sealkäin tunnen ma nagu keegi vaataks mind pealt . Seda tunnet ei olegi võimalik kirjeldada, sa lihtsalt tunned õnne, et sa oled siin elus saatnud korda midagi head ja tänu minule saab keegi rahu.

Teisel korral tegin juba hulljulgema katsetuse. Kogusin nädal aega endasse energiat (mõteldes head mõtteid, süües tervislikult jne). Panin enda ümber küünlad ja laususin varem õpitud ladina keelsed sõnad. Kui olin õpitud fraasi oma viis minutit korrutanud tundsin ma kuidas keegi tuli ruumi ja lausus mulle "ära karda" (see ei olnud eesti keeles, kuid ma sain sellest aru) Ma tegin silmad lahti ja ma nägin halli (läbipaistvat) kogu mis järjest teravnes, kuni lõpuks ma nägin, et see oli naine (metsikud mustad juuksed, sinised silmad, ilusad huuled, valge kleit)Ta võttis mu käest ja lausus võõras keeles millest ma millegi pärast aru sain "usu uskumatut". Enne kui ta naeratades lahkus hoidis ta mu kätt ja ütles midagi millest ma enam aru ei saanud. Peale seda juhtumit on mu eluvaated radikaalselt muutunud kuid samas huvi vaimude vastu tõusnud tunduvalt.

1 comment:

  1. Hmm... Normaalne :D.
    Tohin copy´da selle teksti?? :D.

    Aaa...seda ka et, võiksite kirjavead parandada! Neid oli siin ikka päris palju!

    ReplyDelete

Järgike neid kolme lihtsat reeglit:
1. Ei mingit fleimimist
2. Mitte mingit üle pingutatud skeptitsismi
3. Ei mingit spämmimist

PS: Kõik kommentaarid vaadatakse üle.